vrijdag 17 februari 2012

EEKHOORN

Vandaag hadden we weer bezoek. Van een eekhoorn wel te verstaan. Even een paar zonnepitten eten en dan weer wegwezen. Het leek wel lente vandaag. Het dooide en het was 20 graden in de plus.
Jawel, in het zonnetje gemeten. Dat is dan wel niet de echte temperatuur maar toch! Ik heb lekker een tijdje in de zon gezeten. Heerlijk!
In de namiddag toch nog wat klusjes afgemaakt.


 
Het is wel niet zo'n beste foto,maar ja die beestjes zijn zo snel.



                                         En hier is dan eindelijk nummer drie.





                          Even een rozet gemaakt.Leuk om mee te pimpen
                           De knoop kreeg ik van mijn oom en tante.
                          Een  hele zak vol. Leuke vintage knopen!


      En nog wat ander klein gefreubel. Ik zie wel wat ik daar mee ga doen. Leuk op een fles of zo.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte