woensdag 22 februari 2012

VERVOLG MARIE ANTOINETTE

Het kistje is klaar. Ik ben er zelf wel tevreden over. Ben vanmiddag  gelijk maar begonnen met een ander project. Dit notitieblok- mapje is van mijn moeder geweest. Ze heeft het nooit gebruikt .Maar ik vond het tussen haar spulletjes." Daar kan ik nog wel wat mee doen", zei ik tegen mijn zus.
En zie hier het resultaat.

En zoals beloofd nog even twee foto's van de zeephanger, het Zeeuwse knop bakblik en
ingrediënten.
Een hele fijne avond verder!


Veel liefs, Juliëtte


       
    En zo is de binnenkant geworden.







   

      Het notitiemapje






En dit is het eindresultaat.




De zeephanger.




En als laatste het bakblik.




2 opmerkingen:

  1. Hoi Juliètte,

    Je hebt er weer wat moois van gemaakt zeg! Marie Antoinette is ook een inspirerende bron.

    Handig ook ..je koffertje!

    De ideeen?? tja..weet ik niet..het komt gewoon in me op..en dan maak ik het..dat is misschien wel aangeboren,want ik heb het mijn hele leven al..erg handig! Maar ook erg onrustig!

    fijne dag verder

    Liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Juliete,ik kan mij je gevoel goed voorstellen ik kom zelf uit Gouda(NL) en woon nu omg Brugge(B) mijn fanm woont nog allemaal in NL 240 km bij elkaar vandaan ,dat is natuurlijk niets in vergelijking met jou ,maar ik heb toch ook een soort van heimwee gehad ,vooral naar mijn mama en zusje natuurlijk ,en ik weet als ik in de auto stap ben ik binnen 2.5 uur daar maar ik werk in een psychiatrisch zieken huis met wisselende diensten ,niet allemaal zo evident...
    Ik hoop dat je door je blog een beetje contact zal hebben met je geboorteland! leuk! ik ga je alvast volgen hoor! groetjs!! Manuela
    Ik heb trouwens een Noorse buurman;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte