donderdag 26 april 2012

AWARD



Gisteren ontving ik van Thea van http://heartsandbluebells.blogspot.com/2012/04/my-sunshine-award.html de sunshine award!
Nu heb ik eigenlijk een award free blog.
Maar omdat dit mijn eerste is vind ik het toch wel erg lief!
Probleem is dat ik het altijd zo moeilijk vind om hem door te geven.
Jullie zijn me allemaal even lief!
Sommige vinden een award leuk en anderen weer niet.
Als tegenprestatie moet ik 10 vragen beantwoorden.
Nu, dat wil ik ook wel doen!
En de award wil ik aan al mijn volgers geven!
Omdat elke blog en reactie van jullie mij veel zonneschijn geven!
Zeker op een natte dag als vandaag!


Hier de vragen en mijn antwoorden:

Mijn favoriete kleur : Die heb ik niet echt, als het maar zachte kleurtjes zijn!
                                      Maar wit, roze, paars en blauw springen er bij mij
                                        wel uit.

Mijn favoriete dier: Heb ik eigenlijk ook niet! Ik hou echt van alle dieren!
                                   Ze zijn op hun eigen manier allemaal nuttig en lief!

Mijn favoriete getal: Getallen eigenlijk, 12 ,21 deze getallen komen veel in mijn leven
                                    voor.


Mijn favoriete drankje zonder alcohol: Koffie!


Facebook of Twitter: Facebook maar alleen om contacten te onderhouden.
                                   Vind Bloggen veeeel leuker!


Geven of ontvangen:  Hoewel het natuurlijk altijd leuk is om zo af en toe iets te
                                    ontvangen,
                                    ( Ik geef het eerlijk toe), vind ik het veel leuker om
                                    te geven.
                                    Dat past meer bij mijn karakter.


Favoriete patroon : Nou dat zijn er een heleboel! Van bloemen tot haken, natuur
                                 of breien.
                                  Ligt er maar net aan in welke context je het wil zien.


Favoriete dag van de week:  Zaterdag.



Favoriete bloem: Eigenlijk hou ik van heel veel bloemen!
                             Maar de roos springt er toch wel tussenuit!


Zo en dan weten jullie nu ietsje meer van mij!

Ik hoop dat het gauw weer lente gaat worden. Wij zijn in ieder geval het weekend aan de beurt.
Heerlijk! Ik heb al wat zaden uitgezaaid en hoop dat het spoedig op gaat komen!
Want ik wil zo graag een boerderij met heel veel bloemen!

Veel liefs!      Juliëtte


9 opmerkingen:

  1. Het is hier ook echt een natte dag vandaag, gelukkig vertrek ik met mn gezin naar de toscaanse zon voor een week! Zal wel wat zon jouw kant opblazen! Gefeliciteerd met je award, groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Award!
    Het was hier net herfst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award.
    En altijd leuk om iemand weer een beetje meer te leren kennen.
    Hier lijkt het wel herfst het waait hard en af en toe fikse buien.
    Het moet echt beter weer worden.

    Fijne weekend

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste award, proficiat. Leuk om je beter te leren kennen door je antwoorden op de vragen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulazioni per il premio ricevuto!Simpatiche le tue risposte!Baci,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd...je verdiend het hoor!!!!!
    Wat is je site mooi geworden....je mist een hoop in een paar weken.
    Het was geweldig....een belevenis.....en zo gast vrij....we hebben genoten.
    Maar ook weer heerlijk om thuis te komen....lekker bij lezen bij jullie.
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zonnige award!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He wat leuk om iets meer over jou te weten.......ik wens je een fijn weekend en hopelijk een beetje zon.....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi juliëtte,
    gefeliciteerd met je award, toch leuk als men je blog EXTRA waardeerd !
    Fijn weekend en lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte