dinsdag 10 april 2012

WITTE 10 APRIL




Allereerst wil ik iedereen weer bedanken voor alle lieve reacties!
En mijn nieuwe volgers een warm welkom heten!
Gezellig is het toch dat bloggen! Had ik jaren eerder moeten doen!
Ik zag op de teller dat ik bijna 50 volgers heb. En dat in een tijdbestek van 2 maanden!
Nu moet ik toch gaan denken over een giveaway!  Lijkt me zo leuk om te doen!

Ik ben hier nog even naar buiten geweest om de paarden een plak hooi te geven.
Die staan nu even op stal.
Even wat foto's gemaakt en gauw weer naar binnen! Wat een natte rommel!
Gelukkig dooit het.  Maar omdat het zulke heftige sneeuw is,
blijft een deel toch nog wel even liggen.






En dit gebouw was de voormalige stal. De tussen en achterruimte--- onder---- zijn nu in gebruik als
paardenstallen&berging.  Het voorste gedeelte--- onder--- is de garage.
Boven vind je de zomerveranda en achter de drie grote ramen bevind zich het gastenverblijf annex
hobbyruimte. Daarnaast bevind zich de berging en Marcel zijn werkplaats.. En daarboven is
nog een grote zolder.
Het kleine gebouwtje links is het hooihuisje.

Ik wens jullie een fijne dag verder!    Liefs, Juliëtte

14 opmerkingen:

  1. Mi piace questo edificio con le neve.Mi viene voglia di arredarlo!Baci,Buona settimana!Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Julliette,
    Wat een sneeuw weer....ben blij dat ik naar de zon ga hoor!!!!!
    Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed....gaat wel op voor jullie.
    Het blijft mooi om te zien....maar ik denk dat het voor jullie ook niet meer zo nodig hoeft.
    Alles was binnen....binnenkort kun je wat verwachten....het past niet door de brievenbus,hihi....rara wat zou het zijn.
    Ik spreek je over 2 weken weer.....ik hoop dan geen sneeuw meer voor jullie!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha Juliëtte, wat leuk om een idee te krijgen hoe jullie wonen, lekker veel ruimte!
    Onze zoon is gisteren teruggekomen uit Noorwegen en heeft zo ontzettend genoten, ze gaan beslist nog eens terug!
    en ik deel je mening over het bloggen helemaal, zo gezellig om te doen!!

    fijne week,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is bij jullie echt: "aprilletje zoet, geeft nog wel eens een witte hoed"
    Hier is het regen, maar ook nog wel nodig voor de tuin en landbouw.
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Juliette,
    Gosh lots of snow! We have heavy rain showers here! We all need the lovely sunshine back!
    Keep warm,
    Essie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh sneeuw !!!!...het is hier ook koud hoor....hele fijne week meis....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bah, vandaag was het hier in België een rotweertje: wind en regen. Van sneeuw blijven we gelukkig bespaard! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Juliette, ja maart roert zijn staart...ook hier bij ons is het best kil weer, ze hadden natte sneeuw gemeld maar is gelukkig niet gekomen. We waren al een beetje verwend met het heerlijke lenteweertje.....maar als ik bij jullie kijk brrr....krijg ik het al koud......lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik maar hopen dat je vandaag zon zou krijgen en dan heb je nog meer sneeuw...wel mooi, maar nu wil je toch gaan genieten!!!
    Maart geeft altijd ander weer dan je verwacht.
    Geniet van de mooi verbouwde stal...

    Fijne avond voor jou,
    Liefs,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er allemaal mooi uit met die sneeuw, maar kan me goed voorstellen dat je ook zin hebt in het voorjaar. Kan mij ook niet snel genoeg gaan, lekker weer de rommelmarkten en fairs aflopen. Vindt het heel gezellig om je blog te volgen, je schrijft heel leuk. Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt goed zoveel volgers al. Ik in een jaar maar 39! Wel even kijkers , maar helaas weinig volgers Zelfs weinig vrienden en kennissen :-( groetjes Rarda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hej Juliëtte, ja gezellig is het bloggen en ik heb door het bloggen ook al veel leuke ontmoetingen gehad. Wat een winterse plaatjes weer, het lijkt weer een stapje terug met het weer, maar het kan ook zo weer veranderen. Hier de hele dag regen, dan is sneeuw toch mooier.
    Fijne avond, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He juliette, ik bedoel april doet wat hij wil haha ik zat te slapen en schreef maart...hihi....gr Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Juliette, Lovely photos, Snow,snow,go away, come again another day!! We had very cold winds and hail today.
    Stay warm
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte