woensdag 2 mei 2012

LENTEKRIEBELS

Het is wel even stil geweest op mijn blog!
Even geen tijd gehad.
Ik heb wel het lezen van jullie blogs bijgehouden.
Want dat wil ik liever niet missen!
Marcel was heerlijk 4 dagen vrij. 1 mei is hier ook de dag van de arbeid.
En dan is iedereen vrij! Snipperdag ertussen en dan heb je een lekker lang weekend.
Het is hier heerlijk weer en tot en met morgen houden we dit nog.
Daarna komt er een weekend met natte sneeuw!
Gelukkig zijn alle tuinklusjes gedaan en vanavond heb ik
de laatste groentezaden ingezaaid!
Kijken of het wat gaat worden.
Inmiddels ligr er een flinke hoop hout op het terrein!
Het was echt heerlijk , de afgelopen dagen in het bos!
Natuurlijk heb ik wat foto's gemaakt.
En Aurora komt het weekend heerlijk een paar dagen thuis!

Veel liefs, Juliëtte













En prachtige oude boomstronken.











15 opmerkingen:

  1. Wat is het daar toch prachtig Juliette en dat uitzicht is helemaal geweldig. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft mooi de natuur bij jullie!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het uitzicht van de buurman is gewoon woooouuuuw,
    die oneindigheid die je ziet in het landschap en dan
    de natte sneeuw die ze nog voorspellen ...
    Het ga je goed goed daar,

    Nog een prettige avond,
    liefs Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo...wat een prachtig uitzicht zeg....super gewoon. Wat een mooie foto's heb je gemaakt.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zie je veel mooie dingen he als je goed om je heen kijkt.
    Lekker hoor een paar vrije dagen.
    Groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heerlijk om zo dichtbij de natuur te leven!!
    fijn dat je je tuinklusjes klaar hebt, want met natte sneeuw is het binnen toch echt beter vertoeven:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's en met het mooie weer moet je ook niet binnen zitten....Ik heb ook niet geblogd een paar dagen, heerlijk bezig geweest met de tuin want deze was echt blijven liggen door de drukte en gisterenavond hebben we lekker gefietst.....Heerlijk genoten......lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hé.....zo'n paar dagen lekker saampjes bezig in de natuur.

    Waw......was het nou maar Kerst;-)dan kwamen die takken met korstmos goed van pas om sfeervol te versieren.

    Wat leuk voor jullie om te lezen dat dochterlief even naar huis komt, wat zullen jullie veel bij te kletsen hebben!!!
    En jij gaar vast iets lekkers bakken voor bij de koffie:-)

    Als het hout droog is zal het weer zorgen voor de nodige warmte en gezelligheid bij het vuur.

    Geniet meissie van de prachtige omgeving en van elkaar!!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Juliëtte,
    Wát een prachtige foto's heb je weer geschoten,ook die met korstmos op de takken.
    Geniet lekker van jullie weekend en dat je dochter er even is, zal genoeg bij te praten/knuffelen zijn !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige natuur! Gebruik je eht hout ook om te branden?

    Fijne dag, lekker lang licht bij jullie zeker hè? Hier rond half 10 donker,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hej Juliëtte, prachtige foto's van jullie omgeving en met het zonnetje erbij doet het al zo lenteachtig aan. Ik heb hier gisteren nog buiten kunnen zitten, maar het wordt weer minder, zaterdag zelfs maar 10 graden.
    Bij mij is het ook wat stiller, ben bezig met de voorbereidingen voor de vakantie.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige natuur! geniet ervan! @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's Juliette. De natuur blijft altijd mooi en verveelt nooit. Ik heb dat ook wel eens gedaan al die mooie mossen fotograferen.
    Fijne dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatjes Juliette....het is weer genieten in jullie bos!!!!
    Fijn dat je dochter even naar huis komt....kunnen jullie weer gezellig bijpraten!!!!
    Ik ga eerst je LINK plaatsen....ik moet mij diep schamen!!!!!
    Geniet lekker met zijn alle & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte