donderdag 7 maart 2013

Uitslag give away!

De afgelopen dagen erg druk geweest met van alles en nog wat.
En weinig inspiratie.
Het zal het aankomende voorjaar wel zijn.
Zoals beloofd de uitslag van mijn give away.
Er deden heel wat dames mee.
Dus ik geloof dat het wel in de smaak viel.
Ik laat jullie verder niet in spanning en ga over tot de trekking.

De lootjes in een schaaltje. En husselen maar!
De winnaar is:

Elsina van het blog: http://emsarts.blogspot.no/

Van harte gefeliciteerd! Zou je mij je adres willen mailen? Mijn E-mail adres staat in de rechter zijbalk. En wil je hem in het wit of in het ongebleekt katoen?
Laat je me het even weten? Dan kan ik zo snel mogelijk beginnen met haken.

Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen en tot slot nog even de groeten van mij en.....


Kareltje.

29 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de gelukkige Elsina
    en jij ook Juliëtte!
    Geniet van de dag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elsine !!!!!! G E F E L I C I T E E R D !!!!! en leuke blog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elsina gefeliciteerd met je mooie kleedje. Wat een enige foto Juliëtte van de eekhoorn.

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk!!!! Dank je wel! Een hele fijne dag!
    hugs, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elsina van hart gefeliess met het winnen van deze give away.
    oww ik ben verliefd op Kareltje wat een schatje zeg ♥ en een pracht van een foto.
    Lieve groet hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Elsina.
    Wat een mooie foto van Kareltje.
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige foto met dat eenkhoorntje.die zie je gewoon bij jou in de tuin???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elsina, van harte met het winnen van de prachtige give away .

    Volgens mij vinden wij bloggers het helemaal niet erg om kareltje af en toe een s langs te zien komen. Het is zo'n schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd voor de winnaar en jij bedankt voor het organiseren van je give away. En kareltje hij mag er wezen hoor. Geniet van je dag groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ihana syöttölä oravalle.Onnea voittajalle.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihihi....leuk!!

    Bij ons heet hij Sjors!! Ik geloof dat we al aan Sjorsje24 toe zijn intussen!!
    Ze zijn zo grappig om te zien!

    Geniet ervan.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Complimenti alla vincitrice!Baci,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. felicitaties voor de winnares :-)
    en bedankt voor de kans.
    En wat schattig zo'n eekhoorntje

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elsina van harte gefeliciteerd en Juliëtte succes én veel plezier met haken:)
    ohh die Kareltje.. zo leuk!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. owww wat een klein klein kareltje ♥♥♥

    elsina gefeliesss hoor enne juliëtte dank je wel voor de kans

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Elsina.
    Heerlijk dat beginnende voorjaars gevoel niet waar.

    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations both to you and the winner of your lovely giveaway!
    Well done :)))
    Hugs and kisses
    Nurdan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat voor de winnares.
    En wat een lief Kareltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk een give away... Gefeliciteerd Elsina!
    Door drukte ben ik weinig op het blog, maar altijd lief om je reactie te lezen;) Xx Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd voor Elsina...een mooie prijs daar zal ze heel blij me ezijn.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, wat schattig die eekhoorn. Uh, sorry. Kareltje. En bedankt voor het organiseren van de giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulations on the winner!
    Kisses
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Elsina, wat een geluk met deze Give Away!! En Juliette, leuk dat je dit hebt gedaan!

    En... wat is Kareltje een schatje!!! Oh... vind ze zo leuk, die eekhoorntjes! Die heb ik niet in mijn tuin, wat zul jij het leuk vinden dat je bosbewoners als Kareltje in jouw tuin hebt!!

    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die laatste foto is een mooie troostprijs. Ik wens Elsina alvast veel plezier met het kleedje en jij bedankt voor het organiseren van de give away. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd Elsina met het winnen van
    deze prachtige Give-Away.

    En ohhhhhhh, kijk nu toch Kareltje,
    zooooo liefffffffff.

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De winnar gefeliciteerd met jouw giveaway! Wat een lief eekhoorntje!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Juliette,

    Gefeliciteerd voor de winnares.

    Leuke foto van kareltje wat een dotje.

    fijn weekend alvast,
    liefs,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Felicitaties voor de gelukkige winnaar. En wat een leuke foto van Kareltje?
    Zo lief.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje, die Kareltje. En de winnares gefeliciteerd.
    Je serviezen zijn ook heel leuk.
    Ik ben weer bijgelezen. Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte