zaterdag 1 maart 2014

Haak virus en pc problemen.

Met veel moeite schrijf ik dit postje.
Ik vrees dat mijn oude laptopje de brui eraan gaat geven.
Werd ik van de week nog gehackt, nu is mijn pc zo traag geworden
dat hij regelmatig vast staat.
Ook ccleaner geeft geen verbetering.
Eerst maar eens gaan uitzoeken wat er gaande is.
Dus bij deze, als ik even niet langskom, dan weten jullie dat mijn
laptop geen zin heeft.
Bij deze laat ik jullie mijn laatste haaksels zien.
Allemaal een heel fijn weekend en ik hoop tot gauw!!

Veel liefs, Juliëtte



Een sjaal voor Larissa en een muts. Maar ik krijg de andere foto niet geplaatst.




20 opmerkingen:

  1. Klinkt bekend :-). CCleaner helpt alleen om rommel te verwijderen. Je kunt Housecall nog een keer laten scannen (http://housecall.trendmicro.com/nl/) op virussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie haaksels ;-)
    Succes met de laptop en een fijn weekend.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee, succes met de laptop. En leuke haaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend Juliëtte.
    Hopelijk dat het toch nog verholpen kan worden.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je haakwerk ziet er weer heel mooi uit, je dochters zullen blij zijn met je!!!
    Hopelijk lukt het nog met je computer, anders succes!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer zag...daar zit je niet op te wachten..op dat soort problemen, gelukkig doen je handen het nog wel en heb je alweer nieuwe haaksels af...leuk geworden!

    fijne weekend verder

    lieve groet,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat s balen zeg, miscchien zit er een
    Trojaars paard op, die maakt de PC ook
    altijd zo traag. Misschien de beveiliging
    weer eens goed laten scannen?????

    Prachtige sjaals heb je weer gebreid lieverd,
    die dochters van jou worden heerlijk verwend.

    Succes met je PCtje en een heel fijn weekend,

    Liefssssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zouden we nog moeten zonder computer.
    Wat een mooi patroontje gebruik je voor de sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is natuurlijk weer niet zo leuk...maar ik wens je veel succes want ook ik zou niet meer zonder kunnen....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kaunis kuvio on virkattu, hyvää viikkoa sinulle t. sirkkis ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig haakwerk is dat. Mooi dat ajour. Ik kan alleen maar rechttoe recht an haken maar dat doe ik wel met veel plezier. Wat vervelend dat je computer het niet goed wil doen. Bij ons is er ook iets mee. Het internet valt iedere keer uit. We hebben een paar computers en ze hadden er allemaal last van. Nou kan ik gelukkig weer even door gaan.
    Fijne Zondag en liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat vervelend zeg! tja wat kun je je hulpeloos voelen zonder computer he?
    En dan ook nog eens gehackt zijn bah!
    Nou ik hoop dat het nog goed gaat komen allemaal.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De sjaal ziet er prachtig uit. Wat een nare toestand met je laptop, hopelijk is er nog iets aan te doen. We willen toch niet meer zonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig haakwerk Juliëtte, die steek is heel mooi!
    Niet zo leuk, die computerproblemen, zo telkens afwachten of ie het wel of niet gaat doen....hopelijk komt het met de laptop nog in orde.
    Nog een fijne zondag,
    Groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie haaksels en wat irritant he als je laptopje niet doet wat jij wilt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vervelend dat je computer het niet doet. Ik hoop dat het nog weer iin orde komt.
    Je hebt prachtige haaksels gemaakt! Lekkere sjaal en muts, ondanks dat het vrij zacht is heb je ze nog wel nodig!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb ook heel veel problemen met mijn computer, dit na 3 weken geleden met updates, sterkte
    Mooi je haakwerk
    Fijne handwerk week groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat je de computer weer aan de praat krijgt. Prachtig haakwerk!
    Een heel fijn weekend alvast!
    hugs, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte